Alla inlägg den 22 juli 2017

Av The Secret Girl - 22 juli 2017 20:04

Jag lovade mig själv att aldrig skaffa någon med svåra problem igen. Ändå så hamnade jag här. Igen... Jag älskar någon med svåra problem. Som tur är inte lika svåra som mitt ex hade. Jag vet inte vad jag ska göra för att få henne att sluta. Om det ens finns något sätt. Ibland vill hon inte leva längre. Jag är rädd att hon ska göra något dumt. Men jag kanske bara överdriver. 
Jag kan inte förstå att det bara är någon dag kvar tills jag får ha henne i mina armar. Hoppas jag vågar kyssa henne. Hoppas hon vågar kyssa mig. Jag vill bara känna hennes läppar mot mina. Då skulle allt bli bra. Jag älskar henne.
Jag får så mycket ångest över det här. Jag vet redan att jag har ett ångest problem. Jag får ångest över ALLT. Usch. Ingen medicin funkar.
Men jag ska inte ge upp. Aldrig.

Presentation


Mitt vanliga liv är väldigt offentligt. Här är mitt anonyma ställe. Stället ni får läsa om mina mörkaste hemligheter. Sånt jag inte berättar för någon.
Välkommen!

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards